ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1.ΠΩΣ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ;

Για να ψωνίζετε στο Peststop.gr πρέπει να καταχωρήσετε το προφίλ σας. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη - το μόνο που χρειάζεται να συμπληρώσετε είναι: Ονομα Επιθετο,e-mail,έγκυρη διεύθυνση και τηλεφονο. Αυτό γίνετε από το σύνδεσμο Εγγραφή στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας.Επισης μποριτε να ολοκληρωστε τις αγορες ΣΑΣ ΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

Αφού έχετε εγγραφεί θα έχετε την δυνατότητα να κάνετε παραγγελίες και να παρακολουθείτε την κατάστασή τους.

Επίσης θα έχετε και την δυνατότητα να λαμβάνετε το e-newsletter μας και να μαθαίνετε πρώτοι για τις εκπτώσεις και τις ειδικές προσφορές μας.

2.Πως να παραγγείλετε;

Παραγγελία μπορείτε να κάνετε με απλά βήματα:

-επιλέξει πος τα ολοκληρωσρτε τις αγορες Σας ως επισκεπτης η τα κανετε νεο λογαριασμο
Αν έχετε επιλέξει ως επισκεπτης συμπληρώσετε τα στιχια σας Ονομα Επιθετο,
e-mail,έγκυρη διεύθυνση και τηλεφονο
- Αφού έχετε επειλεξη / έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας, προσθέστε τα προϊόντα της επιλογής σας και μετά πηγαίνετε στο Καλάθι και κάντε κλικ στο "ΣΥΝΕΧΕΙΑ".
-Επιλέξτε μέθοδος αποςτολης κάντε κλικ στο "ΣΥΝΕΧΕΙΑ".
-Επιλέξτε μέθοδο πληρωμής και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "ΣΥΝΕΧΕΙΑ",
και στη συνέχεια μπορείτε να αναβάλετε την επεξεργασία της παραγγελίας κάντε κλικ στο κουμπί "ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ"Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας που θα περιέχει τον αριθμό της. Μπορείτε να δείτε τον αριθμό παραγγελίας σας και στην ενότητα «Ο Λογαριασμός μου» > «Παραγγελίες».

3.Θα λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας;

Ναι. Μόλις πατήσετε το κουμπί "ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ" αυτόματα θα αποσταλεί ένα email επιβεβαίωσης που θα περιέχει τον αριθμό παραγγελίας. Μπορείτε να δείτε τον αριθμό παραγγελίας σας και την διάρκεια αναβολής στην ενότητα «Ο Λογαριασμός μου» > "Παραγγελίες"
Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας που θα περιέχει τον αριθμό της. Μπορείτε να δείτε τον αριθμό παραγγελίας σας και στην ενότητα «Ο Λογαριασμός μου» > «Παραγγελίες».

4.Πώς να πληρώσετε τα παραγγελθέντα προϊόντα;

Μπορείτε να πληρώσετε τα παραγγελθέντα προϊόντα όταν το παραλάβετε από το courier με αντικαταβολή.

5.Πώς και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι προμήθειες πραγματοποιούνται μόνο με την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX - www.speedex.gr.Οι παραγγελίες που έχουν γίνει μετά τις 15:00 μμ, καθώς και το Σαββατοκύριακο ή σε μέρες αργιών θα επεξεργαστούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 Η προμήθεια της κάθε παραγγελιάς πραγματοποιείται στην ακριβή διεύθυνση που δήλωσε ο πελάτης (ανεξάρτητα εάν πρόκειται για διεύθυνση κατοικίας ή για επαγγελματική διεύθυνση).

6.Πόσο στοιχίζει η παράδοση;
Το κόστος παράδοσης καταβάλλεται από τον πελάτη 

Στην τιμή των εμπορευμάτων δεν περιλαμβάνεται η τιμή αποστολής των προϊόντων. Η τιμή αυτή αναφέρεται ξεχωριστά κατά την παραγγελία -και πριν την επιβεβαίωση της- και ανέρχεται σε ποσό 5€

7.Υπάρχει δυνατότητα έλεγχου των προϊόντων πριν από την παράδοση και την πληρωμή;
Ναι,υπαρχει τετοια δυνατοτητα!

8.Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που έχω αγοράσει;

Μπορείτε να επιστρέψετε κάθε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.Παρακαλούμε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην Εταιρεία στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξή το δελτίο αποστολής και το κουτί, με την ετικέτα και χωρις καμία ένδειξη ότι το προιον εχει χρησιμοποιηθεί από τον πελάτη η έχει υποστεί βλάβη ή επεξεργασία με οποιοδήποτε τρόπο!

Ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων και χρημάτωνμπορείτε να αποστείλετε με email peststop.gr

9.Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής επιστροφής του προϊόντος;

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση λανθασμένης παράδοσης ή ελαττωματικά προϊόντα, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν το peststop.gr